თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნეს განათლების სერიებს

 

თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნესის მხარდაჭერას და ამ მიზნით მორიგ საგანმანათლებლო ტრენინგს სთავაზობს მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს.

23 – 24  სექტემბერს 19:00 საათზე გაიმართება შეხვედრა ბრენდის კონტულტანთან, დავით ხუცუშვილთან, რომელიც ისაუბრებს თემაზე – როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია?

ფიზიკური შეხვედრების ფარგლებში განხილული იქნება:

 23 სექტემბერი – სეგმენტაცია 

1)    რა არის ბაზრის სეგმენტაცია

2)    რას ემსახურება ბაზრის სეგმენტაცია

3)    სეგმენტაციის სახეები

4)    სეგმენტაციის გამოყენების წესები

 24 სექტემბერი – ტარგეტინგი 

1)    როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა

2)    მიზნობრივ აუდიტორიასთან წვდომის სტრატეგიების ჩამოყალიბება

3)    როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის დეტალური დახასიათება

 

შეხვედრაზე დასწრების მსურველებმა, გთხოვთ, გაიარეთ რეგისტრაცია:

სარეგისტრაციო ფორმა (google.com)

banner
წინა სტატიაშისაქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, ფაბრიკაში წიგნის ბაზრობა გაიმართება
შემდეგი სტატია“არა, რას ამბობ, რომ შევურიგდე, აუცილებლად მომკლავს” – ეს იყო ბოლო სმს, რაც კესარია აბრამიძემ მაია ასათიანს მიწერა