რუსული ავიაკომპანია Utair-ის თვითმფრინავი, რომელიც ხანტი-მანსიისკიდან მოსკოვში მიფრინავდა, 11 დეკემბერს, ღამით, ავარიულად დაეშვა. Baza და Shot Telegram-ის არხების მიხედვით, ბორტზე 19 კილოგრამი რადიოაქტიური ნივთიერება აიტანეს. ნიშანდობლივია, რომ ეს ნივთიერება სახიფათო ტვირთის კატეგორიას მიეკუთვნება და მისი ტრანსპორტირება რუსეთის ტრანსპორტის სამინისტროს ნებართვის გარეშე შეუძლებელია.
ტელეგრამარხი ასევე, ირწმუნება, რომ თვითმფრინავში 104 მგზავრი და ეკიპაჟის 5 წევრი იმყოფებოდა.
ანალოგიურ ინფორმაციას ავრცელებს Shot-იც, რომლის მიხედვითაც, ღამის, დაახლოებით, 1-ელ საათზე, დაშვებისას, თვითმფრინავმა, სადესანტო მექანიზმის გაუმართაობის გამო, ავარიული განგაში გამოაცხადა. 1:30-1:40 (არხები სხვადასხვა მონაცემებს ასახელებენ) საათზე, თვითმფრინავი ვნუკოვოში დაეშვა. ბორტზე არსებული სახიფათო ტვირთი არ დაზიანებულა და მგზავრების დაშავების შესახებ ინფორმაციაც არ გავრცელეულა.
11 დეკემბერს, დილით, TASS-მა კიდევ ერთი ინციდენტის შესახებ გაავრცელა ცნობა: სამხედრო-სატრანსპორტო თვითმფრინავი An-12, სადაც რვა ადამიანი იმყოფებოდა, ემზადებოდა, ავარიულად დაეშვა კომსომოლსკ-ონ-ამურის ხურბას აეროპორტში. ცნობისთვის: წინა კვირას რუსული ავიაკომპანიის თვითმფრინავებთან დაკავშირებით 10-ზე მეტი ინციდენტი მოხდა. ასე, მაგალითად, 8 დეკემბერს, ნოვოსიბირსკში S7 ავიახაზების Boeing 737-მა, რომელიც ასრულებდა რეისს ნოვოსიბირსკი-მოსკოვი, ავარიულად დაეშვა ძრავის გაუმართაობის გამო. ერთი დღით ადრე კი, ულან-უდეს აეროპორტიდან აფრენისას სატვირთო თვითმფრინავის Aviastar-TU Tu-204-ის ძრავას ცეცხლი გაუჩნდა. 5 დეკემბერს, თვითმფრინავი An-12 ავარიულად დაეშვა კომსომოლსკ-ონ-ამურში საჭის პრობლემის გამო. 2 დეკემბერს Aeroflot Airbus A321-მა, რომელიც მიფრინავდა სანქტ-პეტერბურგიდან მოსკოვში, მოითხოვა ავარიული დაშვება შერემეტევოს აეროპორტში მარცხენა ძრავის გაუმართაობის გამო.
2022 წლის ზაფხულში, The Insider-მა, ანონიმურ წყაროზე დაყრდნობით, ისაუბრა აეროფლოტის პილოტთან იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყურება რუსული ავიაციის სანქციები შიგნიდან. სანქციების გამო რუსეთს მოწყდა საერთაშორისო მარშრუტების რუკების განახლება, რამაც სადესანტო თვითმფრინავები უფრო სახიფათო გახადა.