პაკისტანის მთავრობამ კონტრაცეპტივების და ოჯახის დაგეგმვის პროდუქციის ყველა ტიპის რეკლამა აკრძალა ტელე და რადიო-ეთერში. როგორც პაკისტანის სახელმწიფო მედიარეგულატორი იტყობინება, გადაწყვეტიელბის მიზეზი გახდა ძალიან ბევრი საჩივარი, რომლის თანახმადაც, “აღნიშნული რეკლამები ბავშვებში არაჯანსაღ ინტერესს იწვევენ”.
გასულ წელს პაკისტანის მთავრობამ პრეზერვატივების ერთი კომპანიის რეკლამა “ამორალურობის გამო აკრძალა”. ზოგადად, კი, მსგავსი ტიპის რეკლმები ქვეყანაში ძალიან იშვიათი მოვლენა იყო.