ნაციონალური “კრისა” მარკეტინგი და გრანტები

alaniaხშირად მესმის არგუმენტი როომ top.ge საიტზე აუცილეებლია რეკლამების შკვეთისათვის და გრანტების მისაღებად. ძალიან მეეჭვება ამ სისლულელეს მომთხოვნი ასეთი უცოდინარნი იყონ, რომ მსოფლიოში ერთ-ერთი უძლიერესი სტატისტიკური ანალიზის Google Analytics თაობაზე არაფერის სმენიათ, ან კიდევ ის არ იცოდნენ, რომ top.ge რეიტინგს ხელოვნურად წევს და ამ აწევაში პირდაპირი მნიშვნელობით ქრთამს ღებულობს.

რა განსხვავება ქრთმაში, სახელმწიფო დაწესებულებაში, ან ქრთმამში, რომელიც რეკლამის ან გრანტის ასაღებად გამოიყნება?
ჩემი აზრით არავითარი განსხვავება ამაში არ არის და საინტერესოა თუ რატომ ამდენი ხნის განმავლობაში, რაც ეს ე.წ. განახლებული ხელისუფლებაა საქართველოში, არავინ დაინტერესებულ ნაციონალური-მედიალური “კრისის” არებობით, რომელიც არ მარტო ქრთმას იღებს, არამედ ეწინააღნდეგება და ხელს უშლის მედიალურ სივრცეში თავისუფალი კონკურენციის განვითარებას.

არავინ იფიქროს ის, რომ ჩემს მიერ გამოთქმული ბრალდება უსაფუძვლოა და ამ ბრალდების დადასტურება არ შემიძლია. იმ საიტებმა რომელბიც ხშირად ღებულობენ რეკლამებს და გრანტებს, გახნსან top.ge დახურული სტატისტიკა და დავუმტკიცებ იმას თუ რამდენი აქვთ აწეული რეალური ვიზიტორების რაოდენობა  ან ბოლო-ბოლო დაინტერესტდეს ამით პროკურატურა, იმედია საქართველოში შესაბამის ორგანოებში არაა სპეციალისტების ნაკლებობა, რომლებიც სტატისტიკურ მონაცემბში გაარკვიონ ათასობით უმისამრთო ვიზიტორების არსებობა.

გიორგი ალანია
გუგლის სერტიფიცირებული
პარტნიორი
ჩეხეთი

banner
წინა სტატიაშიშსს-ს მიერ ცხელ კვალზე დაკავებული პირი ყაჩაღობის სხვა შემთხვევებშიც ფიგურირებს
შემდეგი სტატია“ორი დღის მანძილზე გიორგი კვირიკაშვილის სახით დავინახე ახალი პოლიტიკური ლიდერი”