” მივესალმები პორტების მშენებლობას, მითუმეტეს ამ ტრადიციის მქონე ქალაქებში, მაგრამ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ჩნდება კონკრეტული კითხვები:
– რჩება შთაბეჭდილება, რომ ფოთის პორტის გაძლიერება-განვითარება ხდება ანაკლიის პორტის ჯინაზე;
– სხვა შემთხვევაში თავად ეკონომიკის სამინიტროდან რატომ არ გახმაურდა ფოთის ღრმაწყლოვანი პორტის მშენებლობა. ანუ, რატომ არ ჰქონდა ამის შესახებ ინფორმაცია ანაკლიის კონსორციუმს თავიდანვე?
– ვინ იქნება პასუხისმგებელი სახელმწიფოს მიერ გაღებული თანხების უკან დაბრუნებაზე? ეს ხომ ანაკლიის პორტის ეკონომიკურ პოტენციალსკიდევ ერთხელ გააფუჭებს, რაც თავის მხრივ ინვესტორების შემოსვლას და მათ ინტერესებს საკმაოდ პრობლემურს გახდის.” – წერს დავით ჭიჭინაძე.