ჩინური ალკოჰოლური სასმელი Moutai მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი გახდა – ამის შესახებ Brand Finance-ის ყოველწლიურ რეიტინგებშია საუბარი.
ექსპერტებმა ბრებდი 5,7 მილიარდ დოლარად შეაფასეს. მეორე ადგილზეა ცნობილი Johnnie Walker-ი, რომელიც გამოცემამ 4,6 მილიარდა დოლარად შეაფასა. გამოცემა აღნიშნავს, რომ შოტლანდიურმა ვისკმა უკანასკელი 10 წლის მანძილზე პირველად დაკარგა ეს სტატუსი. ბრენდ Moutai-ის ღირებულება ერთ წელიწადში 1,3 მილიარდით გაიზარდა, მაშინ, როცა 2015 წლის რეიტინგებთან შედარებით Johnnie Walker-ი ერთი მილიარდით გაიაფდა.