ცენტრალურმა საარჩევნო კომისიამ მეორე ტურისთვის გამოყოფილი თანხის, ათ მილიონ ნახევარზე მეტის განაწილებისა და გამოყენების წესის განსაზღვრის თაობაზე დადგენილება მიიღო.
პარალელურად, კომუნიკაციების ეროვნული კომისია მეორე ტურის წინასაარჩევნო პერიოდის მედია მონიტორინგს განაგრძობს.
კომისია მაუწყებლებს მიმართავს რეკომენდაციით და მოუწოდებს მათ, იხელმძღვანელონ საარჩევნო კოდექსით, მაუწყებლობის შესახებ საქართველოს კანონით და შეასრულონ მათზე დაკისრებული ვალდებულებები.
„სახელმწიფო ბიუჯეტიდან სულ მოთხოვნილია დაახლოებით 10 მილიონ 500 ათასი ლარი, რაც მოხმარდება მეორე ტურის არჩევნების ჩატარებას და ორგანიზებას,“ – აღნიშნა საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისიის სპიკერმა, ანა მიქელაძემ.